Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Κερί-τσιμέντο: 1-1

Καινούρια αγάπη:τσιμέντο.Μαζί με την αγάπη μας για τα κεριά μας δίνει  κεριά με τσιμέντο.
       Το είδαμε στο pinterest και τρέξαμε να το κάνουμε.Πρώτα κάναμε τσιμέντο και το βάλαμε για βάση.Όταν στέγνωσε ακολουθήσαμε τη γνωστή διαδικασία που σας δείξαμε εδώ. Με αυτόν τον τρόπο χρησιμοποιούμε και ό,τι περισσεύματα  έχουμε από παλιά κεριά.

Τα λατρέψαμε αμέσως.Τώρα τα έχουμε όπως βλέπετε στις φωτογραφίες.


Τα Χριστούγεννα όμως τα στολίσαμε κι αυτά στο τραπέζι του σαλονιού.

Δεν τελειώσαμε με το τσιμέντο...έχουμε και συνέχεια.
Είπαμε καινούρια αγάπη.

5 σχόλια:

  1. Εγώ δεν το έχω δει αυτό και μου φαίνεται εκπληκτικό! Τελευταία μου αρέσει πολύ το τσιμέντο σαν υλικό και πρέπει μάλλον να καταπιαστώ μαζί του. Μπράβο κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση κορίτσια.
    Θέλω κι εγώ να κάνω πράγματα με το τσιμέντο και ήδη έχω βάλει στην άκρη δοχεία άχρηστα για καλούπια.
    Πείτε μας τις αναλογίες που χρειάζονται.
    Να είστε καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα ,Ρένα.Η αναλογία είναι 3 μέρη τσιμέντο με 1 μέρος νερό,αλλά ανάλογα πόσο σφιχτό το θέλουμε το μείγμα συμπληρώνουμε νερό ή τσιμέντο.Δοκίμασέ το έχει πολλές εφαρμογές εμείς ήδη κάναμε κάποια πραγματάκια.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ, θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία.

      Διαγραφή