Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Γιορτάζει η ...leni


17 σχόλια:

  1. ...Mari, να τη χαιρόμαστε τη Leni!!!
    ;-)
    Χρόνια πολλά και καλά, κούκλα μου!!
    Πολύχρονη κ' ευτυχισμένη να είσαι!!! ό,τι επιθυμείς!!!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και στις 2 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύχρονη και χαρούμενη, να χαίρεσαι ότι αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΕΤΕΡΟΝ ΣΟΥ ΗΜΙΣΥ ΜΑΡΗ!!!
    Φιλάκια πολλά και Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια, πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα !!!!
    Μαρί να χαίρεσαι τη Λένη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη , σου εύχομαι ολόψυχα, Χρόνια Πολλά , Ευτυχισμένα και Δημιουργικά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία και ευτυχία! Να τη χαίρεσαι!
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι τα καλύτερα. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά ευτυχισμένα και δημιουργικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία και ευτυχία! Να τη χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλά. Πάντα με υγεία και ευυτυχία.
    Συγνώμη για την καθυστέρηση.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να χαίρεσαι το άλλο ...μισό σου!!!!!! Να'στε και οι δυο πάντα γερές , χαρούμενες και δημιουργικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  13. FELICIDADE SEMPRE!!!!

    Bom fim de semana com tudo de bom!
    Beijinhos.ه° ·.
    ♬♪ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια της πολλά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κορίτσια μου οτι και να πείτε θα έχετε δικαιο....Ευχές μετά από 10 μέρες;Αλλά οι ευχές εστω και μπαγιατικες είναι νομίζω ευπρόσδεκτες,Λένη μου χρόνια σου πολλά να είσαι πάντα χαρούμενη και πολύ δημιουργική Εγώ πάντα τον Μάιο είμαι πνιγμένη από δουλειές .στον κήπο στην αυλή στις ελιές και τώρα με τα 2 μωρά τα είδα όλα!!! Σας αγαπώ και σας θαυμάζω!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύχρονη η Λένη... να την χαίρεσαι Μαρη μου!!!! όλα καλά!! με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή