Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Με ορείχαλκο και αλπακά





14 σχόλια:

  1. Πωπω! Το βλέμμα μου μπορεί να στάθηκε λίγο παραπάνω στα πρώτα σκουλαρίκια, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως υστερούν στο ελάχιστο και τα υπόλοιπα που ακολούθησαν!
    Μπράβο σας, κορίτσια μου!
    Υπέροχα τα κοσμήματα! Κομψά και πολύ σικάτα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Καλό βραδάκι να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια, φανταστικές δημιουργίες! Μου άρεσε περισσότερο η πρωτη!
    Καλό Σαββατόβραδο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα ιδίως το πρώτο ζευγάρι σκουλαρίκια.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Me encantan tus creaciones son preciosas a cual mas bonita...me alegro de saludarte de nuevo, besitos sss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες δημιουργίες, συγχαρητήρια!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλημέρα και καλό μήνα!
    Με πολλές ωραίες στιγμές, ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και το κυριότερο θετικούς ανθρώπους.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφα τα σφυρήλατα και οξειδωμένα κοσμήματά σας κορίτσια !Καλή συνέχεια και καλόν μήνα να έχετε
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε κορίτσια, κάθε φορά που μπαίνω στο σπιτικό σας είμαι σίγουρη για την όμορφη έκπληξη που με περιμένει!
    Και να..... Αριστουργήματα τα σημερινά σας κοσμήματα, αλήθεια, ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα και στις δυο...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπέροχα τα κοσμήματα για άλλη μια φορά!
    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα,είναι φανταστικά!!!!
    Καλό και ευλογημένο μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 'Εχετε τόσα πολλά ταλέντα που ότι και να πω εγώ λίγο θα είναι! Μπράβο χρυσοχέρες, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή